STRATEGICKÝ MARKETING

Pro úspěch každého produktu je nezbytné budování povědomí o něm. Při dnešním toku informací je velmi těžké rozpoznat, jakou cestou se dát, aby Váš produkt našel své zákazníky a klienty. Prostřednictvím silného partnerství našich odborníků a externích specialistů vytváříme silné prostředí pro tvorbu marketingových strategií. HEALTH COMMUNICATION připravuje vstup nových produktů na trh České republiky.

 

Analýza trhu

 

  • analyzujeme potřeby trhu
  • sledujeme prodejní místa
  • vyhodnocujeme merchandising v lékárnách
  • sledujeme marketingové trendy
  • zpracováváme audit pro klienty

Potenciál produktu

  • zjišťujeme alternativy prodeje
  • definujeme možnosti vystavení
  • zjišťujeme potřeby zákazníků
  • propojujeme výstupy analýz
  • tvoříme alternativy úspěšnosti
  • eliminujeme rizika neúspěchu

 

 

PRODUKTOVÝ MARKETING

HEALTH COMMUNICATION díky zkušenostem odborníků v oblasti farmacie a marketingu nabízí kompletní produktový marketing. Pro klienty jsme připraveni zpracovat široké spektrum služeb produktového marketingu. Pracujeme s moderními technologiemi a postupy pro tvorbu funkčních marketingových modelů.

 

Strategie

  • analýza trhu
  • současné aktivity produktu
  • tvorba strategie
  • revitalizace současné strategie
  • komunikace, merchandising
  • implementační faktory a kroky
  • prodejní rizika

Koncepce

  • prodejní plány
  • marketingové plány
  • projektová řešení produktu
  • implementační plány

Marketing

  • transakční marketing
  • vztahový marketing
  • komunikační marketing
  • pr marketing
  • virální marketing
  • e-marketing
  • reklamní nástroje

 

 

IMPLEMENTAČNÍ MARKETING

HEALTH COMMUNICATION tvoří v dnešní době rychlé komunikace a vnímání reklamy nové trendy v nástrojích marketingové komunikace. Vyvíjí nové marketingové produkty a využívá svých zkušeností v komunikačních procesech. Zaměřuje se na účinné formy prezentace produktu s ohledem na poměr vynaložené investice a výsledek.

 

Call centrum

  • komunikace s lékárnami
  • prezentace produktů
  • call marketing
  • portal marketing
  • direct marketing

Kongresy a semináře

  • atraktivní moderní kongresy a semináře
  • tvorba modifikací prezentace
  • vytváření prezentací
  • moderování prezentací
  • výroba video prezentací
  • virtuální semináře
  • virtuální přednášky odborníků
  • tvorba spotů

Virtuální kongresy a konference – video elearning

  • oslovení konečného zákazníka vlastním médiem
  • propojení marketingových trendů a moderních médií na trhu
  • outsourcing internetových kampaní
  • virtuální interaktivní aplikace pro vzdělávání odborníků www.educomm.cz, www.edusestra.cz , www.edumedic.cz