Školení
V rámci spolupráce se sesterským vzdělávacím projektem NEMESIS building personality vytváříme vzdělávací semináře pro odborníky na trhu farmacie:
Našimi klienty jsou:
Management farmaceutických firem
Obchodní reprezentanti výrobních firem
Lékárníci
Farmaceutičtí asistenti
Spojujeme komunikační skupiny prostřednictvím inovací komunikačních řešení, moderními formami
edukace a technologiemi, které neustále sledujeme.
Produkty pro naše klienty:
- VZDĚLÁVACÍ TRÉNINKOVÉ PROGRAMY
- KOUČINKOVÉ MODULY NA TÉMA MANAGEMENT, TIME MANAGEMENT, MARKETING A DALŠÍ
- KONGRESY
- SYMPOZIA
- KONFERENCE
- EVENTY
- TEAMBUILDING PROGRAMY
Při přípravě těchto aktivit se řídíme:
ŠKOLENÍ - S PŘÍPRAVOU
Agentura by měla vždy připravit školení dle komplexních potřeb vašich zaměstnanců a to bez
prvotního setkání s možnými účastníky školení nebo kurzu nelze.
ŠKOLENÍ - S DIAGNOSTIKOU
Zvažte před školením jakéhokoliv týmu, zda školit jen dle subjektivních potřeb nebo nechat agenturu realizovat diagnostiku skupiny k efektivnějšímu zacílení školení
ŠKOLENÍ - EFEKTIVNĚ
Vsázejte na školení | kurzy | semináře, které jsou připraveny s min. 70% praktických cvičení
a trénování získaných dovedností.
ŠKOLENÍ - DYNAMICKY
Vybírejte školení tak, aby jste měli garanci dle rozsahu a struktury s maximální dynamikou průběhu školení. Účastníci by měli na školení dynamicky pracovat - nesmí dojít k zívání.
ŠKOLENÍ - MODERNĚ A INTERAKTIVNĚ
Nestačí jen číst slide,ale vybírejte školení, kde lektor pracuje s moderními vizuálními pomůckami, ale především používá flipcart a fixu.
(3D projekce, filmové ukázky, audio ukázky, testy, hry, interaktivní tabule)
ŠKOLENÍ - SYSTEMATICKY
Zvažte pečlivě, jaké téma váš tým opravdu potřebuje a investujte své prostředky velmi efektivně. V dnešní době je velmi efektivní skloubit školení s koučování po absolvování školení a to min. do 2 týdnů.
ŠKOLENÍ - SE ZPĚTNOU VAZBOU
Bez zpětné vazby na téma, praktické využití,osobnost lektora je dnes již investovat do další spolupráce s agenturou téměř nemožné.
ŠKOLENÍ - PROFESIONÁLNĚ
Dbejte na výběr lektora. Měl by mít především profesionální přehled a zkušenosti k tématu
školení. Úspěšní manažeři ještě nemusí být nejlepší lektoři, ale ti úspěšní lektoři a koučové se v jejich řadách určitě rodí.
Eventy
Eventy chystáme vždy podle přání klienta a to tak aby bylo splněno očekávání a cíl akce.
Nejčastější akce jsou:
- edukační event
- produktový event
- event, jako poděkování klientům
- interaktivní sympozium
- sympozium
- event ke speciální příležitosti aj.